Пошуковий запит: (<.>A=Товма О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Стафийчук П. С. Анализ и сравнение свойств ключевых данных системы NTRUSign [Електронний ресурс] / П. С. Стафийчук, О. Н. Товма // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 5. - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_5_26 Рассмотрен алгоритм цифровой подписи, основанный на теории решеток, проанализированы и сравнены параметры и ключевые данные криптоалгоритма NTRUSign, рассмотрены математические свойства ключевых и общесистемных параметров алгоритма. Выполнено сравнение свойств ключевых и общесистемных параметров системы NTRUSign и популярной криптографической системы с открытым ключом RSA с точки зрения производительности и надежности. Приведены результаты сравнения быстродействия генерации ключей для NTRUSign и RSA.
|
2. |
Товма О. А. Концептуальні засади управління діловою репутацією підприємства [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(1). - С. 393-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(1)__57
|
3. |
Товма О. А. Методичні підходи до оцінювання ділової репутації підприємства [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 166-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_26
|
4. |
Товма О. А. Теоретичні аспекти застосування процесів управління діловою репутацією торговельного підприємства [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 10. - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_10_31
|
5. |
Осипенко С. М. Методичні аспекти управління вартістю підприємства [Електронний ресурс] / С. М. Осипенко, О. А. Товма // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2015. - Вип. 2. - С. 114-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2015_2_13
|
6. |
Товма О. А. Автентичність торговельного підприємства як основа розвитку його ділової репутації [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Молодий вчений. - 2016. - № 9. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_9_20
|
7. |
Товма О. А. Застосування інструментів управління діловою репутацією торговельного підприємства для її розвитку [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 24. - С. 158-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_34
|
8. |
Товма О. А. Оцінка ділової репутації торговельного підприємства як об’єкта управління [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 418-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_76 Мета роботи - обгрунтування необхідності оцінювання ділової репутації торговельних підприємств для подальшого управління ними та виявлення основних тенденцій розвитку торговельних мереж України в даному напрямку. Досліджено кількісні та якісні методи, за допомогою яких здійснюється розрахунок гудвілу. На цій основі виявлено групи економічної оцінки ділової репутації: методи, які грунтуються на оцінці доходу, що обумовлений наявністю бренда, ринкові та порівняльні. Запропоновано дослідження ділової репутації підприємства через розрахунок гудвілу за допомогою методу надлишкових прибутків (доходний підхід), а також визначення його переваг і обмежень у використанні. Здійснено розрахунок гудвілу торговельних мережевих підприємств України та аналіз його динаміки за 2009 - 2012 рр. Виявлено причини незацікавленості підприємців у підвищенні ділової репутації через розрахунок та аналіз гудвілу.
|
9. |
Товма Л. Ф. Управління процесами взаємодії з постачальниками в системі матеріально-технічного забезпечення військових підрозділів національної гвардії України [Електронний ресурс] / Л. Ф. Товма, О. А. Товма // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2020. - № 69. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2020_69_7
|