Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Товма О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Стафийчук П. С. 
Анализ и сравнение свойств ключевых данных системы NTRUSign [Електронний ресурс] / П. С. Стафийчук, О. Н. Товма // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 5. - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_5_26
Рассмотрен алгоритм цифровой подписи, основанный на теории решеток, проанализированы и сравнены параметры и ключевые данные криптоалгоритма NTRUSign, рассмотрены математические свойства ключевых и общесистемных параметров алгоритма. Выполнено сравнение свойств ключевых и общесистемных параметров системы NTRUSign и популярной криптографической системы с открытым ключом RSA с точки зрения производительности и надежности. Приведены результаты сравнения быстродействия генерации ключей для NTRUSign и RSA.
Попередній перегляд:   Завантажити - 459.535 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Товма О. А. 
Концептуальні засади управління діловою репутацією підприємства [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(1). - С. 393-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(1)__57
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.832 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Товма О. А. 
Методичні підходи до оцінювання ділової репутації підприємства [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 166-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.72 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Товма О. А. 
Теоретичні аспекти застосування процесів управління діловою репутацією торговельного підприємства [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 10. - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_10_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 695.345 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Осипенко С. М. 
Методичні аспекти управління вартістю підприємства [Електронний ресурс] / С. М. Осипенко, О. А. Товма // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2015. - Вип. 2. - С. 114-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2015_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.368 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Товма О. А. 
Автентичність торговельного підприємства як основа розвитку його ділової репутації [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Молодий вчений. - 2016. - № 9. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_9_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 600.43 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Товма О. А. 
Застосування інструментів управління діловою репутацією торговельного підприємства для її розвитку [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 24. - С. 158-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 445.998 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Товма О. А. 
Оцінка ділової репутації торговельного підприємства як об’єкта управління [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 418-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_76
Мета роботи - обгрунтування необхідності оцінювання ділової репутації торговельних підприємств для подальшого управління ними та виявлення основних тенденцій розвитку торговельних мереж України в даному напрямку. Досліджено кількісні та якісні методи, за допомогою яких здійснюється розрахунок гудвілу. На цій основі виявлено групи економічної оцінки ділової репутації: методи, які грунтуються на оцінці доходу, що обумовлений наявністю бренда, ринкові та порівняльні. Запропоновано дослідження ділової репутації підприємства через розрахунок гудвілу за допомогою методу надлишкових прибутків (доходний підхід), а також визначення його переваг і обмежень у використанні. Здійснено розрахунок гудвілу торговельних мережевих підприємств України та аналіз його динаміки за 2009 - 2012 рр. Виявлено причини незацікавленості підприємців у підвищенні ділової репутації через розрахунок та аналіз гудвілу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 399.676 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Товма Л. Ф. 
Управління процесами взаємодії з постачальниками в системі матеріально-технічного забезпечення військових підрозділів національної гвардії України [Електронний ресурс] / Л. Ф. Товма, О. А. Товма // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2020. - № 69. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2020_69_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.197 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського